HTML

2010.04.08. 14:00 Xblogger

Szakítás sms-ek 01

Csillagok fényénél még látom arcodat, csendes szél, még elhozza hangodat. De te már nem engem hivsz, véget ért egy álom, kettőnk emlékét szívembe zárom.


Még annyi mindent mondhatnék neked, mégis évek óta írok egy levelet.
Csak egyetlen sornyi hazugság - röviden: "Már megtanultam élni nélküled."


Elmentél, kiléptél az ajtón,
S nekem nem marad más, csak a bánatom,
Neked szavaim, már nem tartogatom,
Szeretlek! Már többé nem mondhatom.
Te voltál a világom.
S most tekinteted elhagyom.
Elhagyott a világom!


“Addig vagy boldog, míg van aki szeret,
aki a bajban megfogja kezed,
s ,hogy milyen fontos is volt neked,
csak akkor érzed ha nincs már veled!”


“A barátság gyakran végződik szerelemmel,
de a szerelem sose végződik barátsággal.”


Mikor rózsát látok te jutsz az eszembe, ha a neved hallom könny szökik a szemembe. Nehogy azt hidd, hogy el foglak feledni, mert én téged örökké foglak szeretni.


Fáj olyant szeretni, akit nem érhetsz el, aki szinte azt sem tudja, hogy létezel. Tudni, hogy nem kellettél neki, érezni, hogy más is szereti, olyan aki el is érheti.


Ha valaki elment, ne hívd többé vissza!
A megsárgult emlék nem lesz többé tiszta.
Ha vaki elment, elment és el tudott menni
Keményen akarva el lehet feledni!


Nem kell a csók, nem kell a szerelem, csak arra kérlek bocsáss meg nekem!


Könnyes a szemem, ennyi volt a csoda, de nem tudlak feledni többé soha. Ég Veled! Kár a könnyekért, búcsúzom egy álom véget ért...


Erős a sodrás és elvisz az ár, más csókol, más szeret és más karja zár. De emléked őrzöm, szívembe temetem, bárhova bújsz, én sosem feledem.


"A válás perce oly nehéz, A kézben nyugszik még a kéz, A szembe olvad még a szem mint mindörökre, végtelen."


Akárhova visz is utam, te mindig velem vagy. Az én szívem otthont egyedül csak neked ad. Utam bármerre is vezet, az én szívem mindig csak Téged szeret.


Elűzted az álmom, mert másé az ajkad. Tiéd volt a szívem, de te nem akartad!
Hiába imádlak, hiába szeretlek, más nézi tüzét ragyogó szemednek.


Életet szerelmed ad nekem., halálom elvesztésedben nyerem. Életed nekem a mennyország, melyben gyönyörű mosolyod sose feledem!

 

Segítség szakítás után, ha még mindíg Ő kell neked


 

Szólj hozzá! · 10 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szakitassmsek.blog.hu/api/trackback/id/tr451904546

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szakítás sms-ek romantikus lelkületűeknek 2010.05.13. 10:44:15

Szép sms-ek a szakításról és a szerelem kifejezéséről.

Trackback: Üzenetek egy kapcsolat végéről 2010.05.12. 12:38:25

Szívhez szóló üzenetek egy kapcsolat zátonyra futásáról és a gyengéd érzelmek kifejezéséről.

Trackback: Az érzelmek kihűléséről és a szerelemről szép üzenetek 2010.05.11. 09:55:08

Egy kapcsolat zátonyra futása esetére és a szarelem kifejezésére szép mondatok.

Trackback: Üzenetek egy kapcsolat végéről 2010.05.11. 09:50:34

Szép üzenetek romantikus lelkületűeknek egy kapcsolat megszakadásáról és a szerelem megnyilvánulásáról.

Trackback: Szakítás és szerelmes sms-ek 2010.05.10. 13:46:45

Az érzelmek szép kifejezésére jó üzenetek.

Trackback: Szívhez szóló szakítás és szerelmes sms-ek 2010.05.10. 13:10:22

Szép sms-ek romantikus lelkületűeknek a szakításról.

Trackback: Szakítás és szerelmes sms-ek 2010.05.06. 13:19:16

Romantikus lelkületűeknek szép üzenetek a szakításról és a szerelem kifejezéséről.

Trackback: Szep uzenetek egy kapcsolat vegerol 2010.05.05. 11:35:33

Szépen kigondolt üzenetek egy kapcsolat megszakadásáról és a szerelemről.

Trackback: Szép üzenetek a romantikus gondolatok kifejezésére 2010.05.05. 11:28:56

Szép mondatok egy kapcsolat végének kifejezéséről és a szerelem megnyilvánulásáról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása