HTML

2010.07.12. 12:00 Xblogger

Szakítás sms-ek 03

“Az ember minden hibáját megbocsátom a színésznek, a színész egyetlen hibáját sem bocsátom meg az embernek.”

 

„…az embernek mindig a legrosszabbra kell számítania, akkor nem érheti csalódás.”

 

„Legtöbbször úgy van az életben, hogy ami után sokáig, sóvárogva vágyakozunk, későn kapjuk meg.”

 

Mikor elhagytál, akkor láttam a fényt az alagút végén. Én láttam az enyhet adó, mámorító szellemlétet. De fel kellett ébrednem! Rá kellett eszmélnem, nekem van még időm e vidéken...

 

Mikor hamvaim messze fújja a szél,
Akkor jössz rá, hogy mennyire szerettél.

 

Olykor az álmok a tovaszálló csöndben beröppennek a nyitott ablakon,a sors madarát, gyöngéd érintéssel, egy törékeny pillanatra kezedben tarthatod!

 

Ahogy a szél szállítja a leveleket, úgy szállnak el fájdalmas érzelmek, szívem most már nem terheled, csak annyit mondok: ÉG VELED!

 

Ha fába betűt vésnek, belepi a moha, de a szív mely téged szeret, nem feled el soha.

 

Sokszor gondolok rád, nem tagadom Még mindig, rólad álmodom. Szeretlek, és te mégsem szeretsz és ez a fájdalom fog megölni engemet!

 

Mint két gálya éjnek tengerén, de a célunk már más, arra mész te, s erre én! Épp csak összesodort az ár, de a sors az elválaszt már - mondd, miért sápadt így el bennünk a fény?

 

Utáltam és szerettem, az lett megírva, hogy elvesszen. Ez a szív ott a porban az egyetlen, láttam magamat a szemedben.

 

„Mikor rózsát látok te jutsz az eszembe, ha a neved hallom könny szökik a szemembe. Nehogy azt hidd, hogy el foglak feledni, mert én téged örökké foglak szeretni.”

 

"Csalódni kell hogy boldogok lehessünk, Gyűlölni tudni hogy újból szeressünk. Kell tudni zokogni meg sírni, Valakit megunni aztán visszahívni. Csalódni százszor, csalódni ezerszer, Hogy boldogok lehessünk egyetlen egyszer!"

 

„Egyszer egy napon, megfogod kérdezni tőlem, mi fontosabb nekem, te, vagy az életem? Azt fogom válaszolni, hogy az életem! És te elfogsz menni tőlem anélkül, hogy tudnád, hogy te vagy az életem!”

 

Meghal a remény és meghal a lélek, egyszer még sajnálni fogod, mi semmivé lett. Ekkor már késő, meghalt a lélek: SzeretIek Téged amíg csak élek...

 

Sötét éjjel édes álom hamar tovaszáll, felébredek, s a szívem kalapál. Kispárnámat szorongatom, könnyes már a szemem, azt szeretném, ha mindig itt lennél velem.

 

 

Segítség szakítás után az összetört szívnek

 

 

 

Szólj hozzá! · 16 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szakitassmsek.blog.hu/api/trackback/id/tr462145131

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.08.24. 14:12:38

Szép sms-ek a szakításról romantikus lelkületűeknek.

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.08.23. 15:43:57

Szívhez szóló sms-ek a szakításról és a szerelem kifejezéséről.

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.08.23. 15:43:04

Szép sms-ek a szakításról, szerelemről romantikus lelkületűeknek.

Trackback: Szakítás és szerelmes sms-ek 03 2010.08.18. 16:36:42

Olykor az álmok a tovaszálló csöndben beröppennek a nyitott ablakon,a sors madarát, gyöngéd érintéssel, egy törékeny pillanatra kezedben tarthatod! Ahogy a szél szállítja a leveleket, úgy szállnak el fájdalmas érzelmek, szívem most már nem terheled, csak…

Trackback: Szakítás sms-ek 03 - Szakítás sms-ek 2010.08.09. 11:42:56

Szép sms-ek a szakításról, szerelemről romantikus lelkületűeknek.

Trackback: Üzenetek egy kapcsolat végéről 03 2010.08.03. 15:32:57

Mint két gálya éjnek tengerén, de a célunk már más, arra mész te, s erre én! Épp csak összesodort az ár, de a sors az elválaszt már - mondd, miért sápadt így el bennünk a fény? Utáltam és szerettem, az lett megírva, hogy elvesszen. Ez a szív ott a porba…

Trackback: Szakítás sms-ek 03 - Szakítás sms-ek 2010.08.03. 13:53:23

“Az ember minden hibáját megbocsátom a színésznek, a színész egyetlen hibáját sem bocsátom meg az embernek.”   „…az embernek mindig a legrosszabbra kell számítania, akkor nem érheti csalódás .”   „Legtöbbször úgy van az életben, hogy ami után sokáig, sóvá…

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.08.03. 13:48:41

“Az ember minden hibáját megbocsátom a színésznek, a színész egyetlen hibáját sem bocsátom meg az embernek.”   „…az embernek mindig a legrosszabbra kell számítania, akkor nem érheti csalódás .”   „Legtöbbször úgy van az életben, hogy ami után sokáig, sóvá…

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.08.03. 13:46:44

Szívhez szóló sms-ek a szakításról.

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.08.03. 13:40:07

Szépen megszerkesztett sms-ek a szakításról.

Trackback: Szakítás és szerelmes sms-ek 03 2010.07.29. 11:52:58

Olykor az álmok a tovaszálló csöndben beröppennek a nyitott ablakon,a sors madarát, gyöngéd érintéssel, egy törékeny pillanatra kezedben tarthatod! Ahogy a szél szállítja a leveleket, úgy szállnak el fájdalmas érzelmek, szívem most már nem terheled, csak…

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.07.29. 11:41:13

Mikor elhagytál, akkor láttam a fényt az alagút végén. Én láttam az enyhet adó, mámorító szellemlétet. De fel kellett ébrednem! Rá kellett eszmélnem, nekem van még időm e vidéken... Mikor hamvaim messze fújja a szél, Akkor jössz rá, hogy mennyire szeret…

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.07.29. 11:39:20

Szívhez szóló üzenetek a szakításról romantikus lelkületűeknek.

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.07.16. 15:35:41

“Az ember minden hibáját megbocsátom a színésznek, a színész egyetlen hibáját sem bocsátom meg az embernek.” „…az embernek mindig a legrosszabbra kell számítania, akkor nem érheti csalódás.” „Legtöbbször úgy van az életben, hogy ami után sokáig, sóvárog…

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.07.14. 15:38:59

“Az ember minden hibáját megbocsátom a színésznek, a színész egyetlen hibáját sem bocsátom meg az embernek.” „…az embernek mindig a legrosszabbra kell számítania, akkor nem érheti csalódás.” „Legtöbbször úgy van az életben, hogy ami után sokáig, sóvárog…

Trackback: Szakítás sms-ek 03 2010.07.14. 15:34:53

Szépen megfogalmazott sms-ek a szakításról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása